Zoeken
  • Winkelmandje
    Ruim 6000 producten
    Gratis verzending vanaf €200,-
    Verzonden binnen 2 werkdagen

    Waar gaat je vraag over?

    • Bestellen

    • Betalen

    • Retourneren

    • Verzenden

    • Garantie

    Bestellen
    Hoe wordt ik klant bij Atapack?

    Om te kunnen bestellen als klant bij Atapack, dien jij je eerst in te schrijven als klant op Atapack.nl. Dit kan eenvoudig door te klikken op de volgende link.

    Kan iedereen klant worden bij Atapack?

    Iedereen kan klant worden bij Atapack. Wij vragen jou wel aan te geven of jij als particulier of zakelijke klant bestelt. Dit is van belang voor het afleveren van jouw pakket. Onze ervaring leert dat particuliere klanten overdag minder goed bereikbaar zijn voor de pakketdiensten.

    Voor jou als zakelijke klant is het van belang dat jij een kvk- en btw-nummer vermeldt bij de registratie, dit ten behoeve van jouw facturatie en administratie.

    Kan ik ook een bestelling plaatsen vanuit het buitenland?

    Uiteraard kunt u ook bestellen vanuit het buitenland. Voor zakelijke klanten in het buitenland is het van belang uw kvk en btw-nummer te vermelden.

    Hoe plaats ik een bestelling?
    • Zoek eerst naar het product dat je wilt kopen. Leg het dan via de groene winkelmand knop in je winkelmandje. Je kunt nu verder winkelen of verder gaan met bestellen. 
    • Bij het verder gaan met bestellen loop je virtueel door onze kassa. Je voert je naam, adres- en factuurgegevens in. 
    • Kies een betaalmethode naar voorkeur
    • De bestelling kan afgerond worden.
    • Je ontvangt een orderbevestiging in je email.
    Kan ik mijn eerdere bestellingen inzien?

    Je bekijkt jouw vorige bestellingen door op jouw account in te loggen. Dat doe je door rechtsboven op ‘account’ te klikken en je email adres en wachtwoord in te voeren. Hierboven zie je staan 'Historie en details betreffende mijn bestelling'. Klik daarop om alle bestellingen in te zien.

    Kan ik een product makkelijk zoeken op de website?

    Natuurlijk bieden wij de mogelijkheid met gemak een product te zoeken. Daarnaast biedt onze webshop de mogelijkheid met behulp van filters makkelijker door producten te scrollen. Zo krijgt u alleen te zien waar u daadwerlijk naar op zoek bent. 

    Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

    Atapack vraagt geen kosten wanneer je een bestelling zelf komt ophalen. Houdt wel je email in de gaten om te weten wanneer verwacht wordt dat je bestelling afgehaald kan worden. Zo voorkom je onnodig wachten en bespaar je kostbare tijd. 

    Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

    Ja, dit is zeker mogelijk. Tijdens het bestelproces in stap twee kun je een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur wordt altijd per mail verzonden naar het opgegeven e-mailadres. Je kunt ten alle tijden jouw facturen ook inzien door in te loggen onder jouw eigen aangemaakte account. 

    Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

    Als je een bestelling wilt wijzigen of annuleren kun je contact opnemen met onze klantenservice, zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Indien wij het product al verzonden hebben, komen de retourkosten voor rekening van de klant.

    Kan ik bij een grotere afname dan jullie staffelkorting extra korting krijgen?

    Valt je bestelling buiten de huisige staffelkorting, dan zijn wij uiteraard bereid een offerte uit te werken op maat. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie. Houdt hierbij de artikelnummers bij de hand voor een snelle terugkoppeling. 

    Kan ik ook een aparte maat bestellen van een product?

    Wij kunnen ook maatwerk leveren en denken graag mee in oplossingen. Voor veel producten voeren wij gangbare maten, maar zijn afwijkende maten ook in productie te nemen. 

    Wat moet ik doen als een eerder bestelde product niet meer op de website staat?

    Wanneer een door jou eerder bestelde product niet meer zichtbaar is binnen de webshop, is het mogelijk dat deze uit ons assortiment is genomen. Dit betekent echt niet dat je het product niet meer kunt krijgen. Neem gerust contact op met onze klantenservice middels een mail naar info@atapack.nl. Wij kunnen dan kijken welke product hiervoor in de plaats is gekomen. Wij kunnen dit product mogelijk onder een andere noemer aanbieden. 

    Kan ik ook producten onder een eigen merk/private label laten maken?

    Bij Atapack kun je vanaf een kleine oplage al een eigen label beginnen. Door jouw producten mee te laten draaien in de productie zijn er legio mogelijkheden. Wat klinkt als een droom is voor ons snel te realiseren. Van ontwerp tot een tastbaar eigen product in een zeer korte tijdsbestek. 

    Kan ik ook een spoedorder plaatsen?

    Natuurlijk willen wij er alles aan doen om je met spoed te voorzien van je bestelling. Je kunt ons altijd contacten om te zoeken naar een bezorgmoment, of met spoed je order voor afhalen klaargezet kan worden. 

    Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

    Klik op "wachtwoord vergeten". Je kunt dan een e-mailadres opgeven. Binnen enkele minuten ontvang je een e-mail waarmee je een nieuwe wachtwoord kunt instellen.

    Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

    Dit kun je doen in je account. Bij de logingegevens staat deze vermeld. 

    Hoe gaat Atapack met mijn gegevens om?

    Jouw gegevens zijn uiteraard veilig bij ons. Wij geven gegevens niet door aan derden. Indien je bij ons besteld, dan gaat dit via een beveiligde verbinding.

    Wat zijn de levertijden?

    Wij beschikken over een ruim assortiment en voorraad! De meeste producten in onze webshop zijn uit voorraad leverbaar. Indien er een product niet leverbaar is, kunnen wij de niet voorradige producten naleveren. Hierover informeren wij jou. 

    Betalen
    Wat zijn de betaalmogelijkheden bij ATAPACK?

    Je kunt bij Atapack gebruikmaken van alle veilige betaalmethoden. Atapack maakt gebruik van Molliepayments, zodat je altijd in een veilige omgeving jouw betalingen kunt verrichten. 

    • Internetbankieren via iDEAL
    • PayPal
    • Creditcards (Mastercard, Visa, American Express)
    • Bancontact / Mister Cash (Online bankieren België)
    • Overboeken op rekening
    • AfterPay – Kosteloos achteraf betalen

    Wat is de bankrekeningnummer van Atapack?

    Atapack bankiert bij de Rabobank te Rotterdam. Je kunt je overboeking t.n.v. Atapack verrichten.

    • RABO IBAN: NL27RABO0134591046
    • RABO BIC: RABONL2U
    • Banknaam: Rabobank
    Kan ik op rekening kopen?

    Wil je ervoor kiezen om toch volledig de handeling in eigen beheer te nemen, dan kun je zelf het bedrag overmaken naar onze bankrekening. Op het moment dat wij de betaling binnen hebben zullen we zorgen dat jouw bestelling de volgende dag in huis is! Onze bankgegevens zie je in het betaalscherm terug, indien je deze methode selecteert.

    Wanneer wordt mijn bestelling in rekening gebracht?

    Zodra je betaalmethode goed gekeurd is, wordt het bedrag meteen van je rekening afgeschreven en ontvang je vervolgens een e-mail dat je bestelling succesvol is geplaatst. 

    Hoe snel wordt ik terugbetaald na retourneren of annuleren van mijn bestelling?

    Het kan voorkomen dat je een product of een gehele bestelling wilt retourneren. Bij ontvangst van jouw geretourneerde bestelling storten wij de volgende werkdag het geld terug. Het bedrag zal worden teruggestort naar de rekening waarmee de betaling verricht is. In de regel ontvangt jij je geld direct na overboeking. Voor een terugboeking naar België gelden twee werkdagen.

    In mijn winkelmand zie ik btw staan, wat is dat?

    Btw (belasting over de toegevoegde waarde) is een belasting die de overheid heft op de verkoop van producten en/of diensten. De btw kent verschillende soorten tarieven. Het soort tarief hangt af van het soort goederen of dienst.

    Zijn de getoonde prijzen inclusief of exclusief btw?

    Alle prijzen die worden getoond in de groothandels en in de on- en offline communicatiemiddelen zijn exclusief btw.

    Betaal ik als particulier ook btw?

    Als particulier betaal je ook btw. Het verschil met een zakelijk account is dat de zakelijke klant deze btw terug kan vorderen van de belastingdienst. 

    Welke producten hebben een (laag) btw-tarief van 9% en welke producten hebben een (hoog) btw-tarief van 21%?

    Het btw-tarief voor artikelen die vallen binnen de primaire levensbehoeften, waaronder etenswaren en alle non-alcoholische dranken, is 9%. Alle overige goederen worden belast met een btw-tarief van 21%.

    Retourneren
    Wat zijn de verzendkosten?

    Dit zijn de kosten die gemaakt worden voor het retour zenden van je bestelling. De verzendkosten voor retourneren bedraagt €7,50 euro en komen voor je eigen rekening.

    Hoe kan ik een artikel retouren?

    Meld je retourzending alvast bij ons aan via deze pagina. Print het formulier vervolgens uit en voeg dit toe bij de producten die je terugstuurt.

    Hoelang heb ik de tijd om een item te retouren?

    Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave te annuleren. Je krijgt het volledige orderbedrag gecrediteerd. Bij het retour nemen van een bestelling zijn de betaalde verzendkosten gelijk aan de kosten voor de retourzending. Je ontvangt daarom wel het aankoopbedrag van je bestelling terug, maar niet de verzendkosten. 

    Mijn bestelling is beschadigd aangekomen waar kan ik dit melden?

    We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@atapack.nl. Wij zullen dan samen kijken naar de beste en snelste oplossing.

    Kan ik mijn bestelling bij retourneren ook zelf komen afgeven?

    Dit is uiteraard mogelijk. Let wel op dat voor een snelle afhandeling wel gebruik gemaakt moet worden van de retouren formulier. Deze kun je toevoegen aan je te retourneren goederen.

    Je kunt je retouren inleveren op de volgende locatie:

    Strickledeweg 130
    3044 EL Rotterdam
    Ik heb geen geld terug ontvangen wat moet ik nu?

    Het kan voorkomen dat je onze betaling over het hoofd hebt gezien. Onze betalingen worden teruggestort in naam van Molliepayments. Wellicht dat dit je niet bekend is voorgekomen omdat je Atapack in de omschrijving verwacht. 

    Waar kan ik een klacht indienen?

    We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@atapack.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via het ODR. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden ophttp://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

    Verzenden
    Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    De meeste voorradige artikelen heb je de volgende dag al in huis. Als een deel van de bestellingen niet direct leverbaar is, worden de voorradige producten toch direct verzonden. Over de levering van de niet-voorradige artikelen krijg je vanzelf een bericht.

    Welke tarieven hanteert Atapack voor verzendingen?

    Hieronder vindt u een overzicht met de tarieven die gelden voor binnen- en buiten Nederland.

    BINNEN NEDERLAND

    Bedrag tot €350: €9,95
    Bedrag €350 of hoger: gratis

    BINNEN BELGIË

    Bedrag tot €350: €14,95
    Bedrag €350 of hoger: gratis

    NAAR DUITSLAND

    Bedrag tot €350: €19,95
    Bedrag €350 of hoger: gratis

    NAAR FRANKRIJK

    Bedrag tot €350: €21,95
    Bedrag €350 of hoger: gratis

    UITZONDERING WALLONIË
    Wij bezorgen op zaterdag geen paketten naar Wallonië. Hiervoor geldt: op vrijdag besteld voor 15:00 uur, dinsdag in huis.

    Onze bezorgtijden kunnen afwijken tijdens en rondom de feestdagen.

    Kan ik mijn bestelling ook in het buitenland laten bezorgen?

    Uiteraard leveren wij ook in het buitenland en hanteren wij hiervoor andere verzendkosten.

    BINNEN BELGIË

    Bedrag tot €350: €14,95
    Bedrag €350 of hoger: gratis

    NAAR DUITSLAND

    Bedrag tot €350: €19,95
    Bedrag €350 of hoger: gratis

    NAAR FRANKRIJK

    Bedrag tot €350: €21,95
    Bedrag €350 of hoger: gratis

    UITZONDERING WALLONIË
    Wij bezorgen op zaterdag geen paketten naar Wallonie. Hiervoor geldt dus: op vrijdag besteld voor 15:00 uur, dinsdag in huis.
    Onze bezorgtijden kunnen afwijken op feestdagen
    Onze bezorgtijden kunnen jammer genoeg afwijken tijdens en rondom de feestdagen.

    Mijn bestelling is beschadigd aangekomen waar kan ik dit melden?

    We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ata-pack.nl. Wij zullen dan samen kijken naar de beste oplossing.

    Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

    Wanneer een pakket niet bij je afgeleverd kan worden op maandag tot en met zaterdag, wordt er een tweede poging gedaan door de pakketdienst. Als het pakket ook voor een tweede keer niet afgeleverd kan worden, wordt het pakket bij een dichtsbijzijnde afhaalpunt afgegeven en kun je deze zelf ophalen. Hierover ontvang je altijd een brief in de brievenbus. Daarop staat waar je de zending kunt ophalen. Hiervoor krijg je drie weken de tijd. 

    Kan ik mijn bestelling ook zelf komen ophalen?

    Atapack vraagt geen kosten wanneer je een bestelling zelf komt ophalen. Houdt wel je email in de gaten om te weten wanneer verwacht wordt dat je bestelling afgehaald kan worden. Zo voorkom je onnodig wachten en bespaar je kostbare tijd. 

    Kan ik een bestelling direct na het bestellen ophalen?

    Dit is geheel afhankelijk van de locatie waar de producten zijn opgeslagen. Atapack heeft meerdere voorraad locaties waardoor er soms tot twee uur nodig kan zijn om een order compleet te maken. Let daarom op dat je een afhaalbericht in de mail ontvangt en dan pas je bestelling komt ophalen. Kom je van ver en heb je je product met spoed nodig neem dan contact met ons op. 

    Garantie
    Hoelang is de garantie op mijn aankoop?

    De garantie van onze producten is afhankelijk van de fabrikant, dit kan oplopen tussen 12 en 36 maanden. De garantietermijn staat vermeld bij de gedetailleerde kenmerken van een artikel. Naast de fabrieksgarantie zit er op al onze producten een wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

    Wat voor soort garantie heb ik?

    Naast de fabrieksgarantie zit er op al onze producten een wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

    Wat als mijn product defect is?

    Wanneer tijdens de garantieperiode een product defect raakt, neem dan contact met ons op. Wij zullen je vervolgens adviseren over repartie of vervanging van het betreffende product.

    Als de leverancier geen garantie biedt, wat gebeurt er dan?

    Wordt door een toeleverancier en/of producent in het algemeen geen garantie op een goed verstrekt, dan garandeert Atapack dat het betreffende goed de eigenschappen bezit die men daarvan mag verwachten gedurende een termijn na aankoop, die redelijk is voor een dergelijk product. Deze termijn zal in geen geval langer zijn dan 6 maanden. De garantie geldt uitsluitend bij normaal gebruik, overeenkomstig de geldende voorschriften voor het betreffende goed. In geval het goed binnen deze garantietermijn gebrekkig blijkt te zijn, zal afnemer het aan Atapack retourneren. Atapack draagt zorg voor reparatie dan wel vervanging van het gebrekkige goed. Tot meer dan dat is Atapack niet gehouden. In geen geval is Atapack gehouden tot betaling van enige schadevergoeding wegens de mogelijke gebrekkigheid van goederen gedurende de garantietermijn.
     

    Geeft Atapack een verdergaande garantie op goederen?

    Nee, Atapack geeft geen andere of verdergaande garantie op goederen dan de garantie van haar toeleveranciers en/of producenten voor de betreffende producten.

    Zijn jullie producten voedsel veilig en gecertificeerd?

    Atapack staat garant voor de producten en streeft naar een duurzaam assortiment. Het is voor ons van groot belang dat onze klanten gebruik maken van voedselveilige producten. Wij kunnen de certificaten van producten overhandigen in het geval hier behoefte aan is. Dit kunt u opvragen door een mail te sturen naar info@atapack.nl.

    Heeft Atapack ook huismerken?

    Met onze huismerken maak je een uitstekende keuze. Bij ons staan kwaliteit, variatie, kosten en meedenken met de klant centraal. Atapack-huismerken staan als een huis. De prijzen zijn scherp en de kwaliteit van onze huismerken, ook wel private labels genoemd, zijn vergelijkbaar met die van de zogenoemde A-merken.

    Onze huismerken zijn:

    • Elly Economy
    • Elly Green
    • Ap-Quality Economy
    • Ap-Quality Green

    Retourformulier

    Om vertraging van het retourneerproces te beperken vragen wij om het formulier volledig in te vullen. Op deze manier kunnen wij de order en de bijbehorende artikelen sneller wegboeken en uw retouren afhandelen.